מוצרי מיתוג ופרסום

פריזמה מספקת מוצרי מיתוג ופרסום.  סטנדים, מידוף מיוחד, מדבקות ממותגות בגדלים, צורות ואפשרויות שונות.   

ברשותנו למעלה מעשרים שנות ניסיון בתחום הדפוס והשילוט ואינספור לקוחות מרוצים. 

החברה מספקת מגוון פתרונות וטכנולוגיות דפוס בכדי לתת מענה שלם לדרישות לקוחותינו בהקפדה על אסטטיקה, רמות גימור גבוהות ועמידה בתקנים מחמירים.

צרו עמנו קשר וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם משלב התכנון, דרך בחירת המוצרים, שיטת הייצור המתאימה, ועד אספקת פתרון מלא לשביעות רצון הלקוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מוצרי מיתוג ופרסום

מוצרי מיתוג ופרסום הם המנוע שדוחף את העסק שלכם קדימה על ידי חשיפה לקהלים חדשים. לפריזמה ניסיון של מעל 20 שנה בקידום ופרסום, והיא מייצרת כלים שונים לקידום מכירות. המוצרים שלנו עשויים מהחומרים הטובים ביותר, תוך דגש על ייצור נכון ומתקדם המבטיח מוצר שלם ואיכותי, ולקוחותינו הרבים יכולים להעיד על המוצרים האיכותיים שמספקת החברה.

פריזמה מתמחה בתחום המוצרים לקידום המכירות, ומציעה מגוון מוצרים מתקדמים שיוכלו לסייע לכם:

מדבקות רצפה: שימוש במדבקות רצפה לצורך פרסום נעשה במקומות רבים, כמו בפרקט מגרש הכדורסל, רצפת הסופרמרקט ועוד. כאשר אנחנו הולכים אנחנו מסתכלים גם על הרצפה, לכן מדבקות רצפה מהוות אמצעי פרסומי יעיל ומושך תשומת לב.

סטנדים פרסומיים: אם ביקרתם בקניון בזמן האחרון בטח נתקלתם בסטנדים פרסומיים עליהם מפורסמים מוצרים בהנחה, חנויות ועוד. סטנד פרסומי צריך לשלב בין יציבות ואיכות הדפסה גבוהה שיקנו לו מעמד של אמצעי פרסומי יעיל.

כובשי מדף: זהו אמצעי פרסומי שנמצא ממש יחד עם המוצרים. כובש המדף נמצא בחזית המדף ומייצר חזית מעוצבת בשפת המותג המפורסם. הוא יתאים בעיקר לפרסום מבצעים ולהשקות מוצר ומיושם על ידי הדפסה ישירה ומדבקות.

דגמי תל מימד: הדפסה בתלת מימד היא אחד השינויים הגדולים בתעשייה בשנים האחרונות, ומאפשרת להדפיס דוגמה של מוצר בגודל גדול יותר לצורך פרסום. למעשה, הדפסה תלת ממדית של מוצר ייחודי תחשוף אותו לקהל ותגרום להם להתעניין בו.

מדבקות מיוחדות לסמארטפון: כולנו מסתובבים כל הזמן עם הסמארטפון, וניתן לנצל את החשיפה הגדולה שלו למיתוג ופרסום בעזרת מדבקות מיוחדות. מדבקות אלה יכללו את סמל המותג ויהיו מעוצבות בצורה מושכת ויפה. לא משנה איזה סוג של מיתוג ופרסום אתם צריכים, בפריזמה יידעו לייצר אותו עבורכם בצורה הטובה ביותר. מתוך הקשבה ולמידה של העקרונות החשובים לכם אנחנו נייצר  עבורכן את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, במחירים מנצחים.

השאירו פרטים ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר

פריזמה פתרונות מתקדמים | טלפון: 03-9529242

מוזמנים להשאיר פרטים ונשוב אליכם במהרה: