פוטומטאל – הדפסה על אלומיניום  

לחברת פריזמה ניסיון של מעל 20 שנה בהדפסה על משטחי אלומיניום ופוטומטאל.
החברה מספקת מגוון פתרונות אסטטיים וברמות גימור גבוהות תוך עמידה בתקנים מחמירים המותאמים לתקנים צבאיים
(Mil Spec) ולתקני תעופה.  

צרו עמנו קשר וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם משלב התכנון, דרך בחירת המוצרים, שיטת הייצור המתאימה, ועד אספקת פתרון מלא לשביעות רצון הלקוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פוטומטאל?

הפוטומטאל היא שיטת הדפסה היוצרת צריבה ישירות על גבי משטח אלומיניום על ידי שימוש בחומרים כימיים, ללא שימוש במדבקה או בחומר נוסף הנצמד אל האלומיניום. תוויות ושלטים הנוצרים בשיטה זו מספקים פתרונות עמידים במיוחד, המתאימים לסביבות עבודה קשות כגון תנאי חוץ, שהייה ממושכת בים והימצאות בסביבה המכילה שמנים, דלקים וכימיקלים. בנוסף לכך הפוטומטאל מאפשרת פתרונות סימון על גבי מוצרים או חלקי מכשירים ומכונות הדורשים עמידות לאורך זמן רב ביותר.


בפריזמה אנו עושים שימוש בשיטות ייצור שונות לתוויות אלומיניום (מה שמכונה בעולם (Name Plates ומספקים תוויות אלומיניום ברמות גימור גבוהות, יחד עם פתרונות אסטטיים ועמידה בתקנים מחמירים עד לפתרונות המותאמים לתקנים צבאיים (Mil Spec) ולתקני תעופה. בנוסף לכך, ברשותנו ניסיון במתן מידע משתנה כמו סדרת ברקודים, ברקוד דו ממדי המשתנה מתווית לתווית, סדרות מספרים ועוד. ניתן לקבל תוויות אלומיניום בעוביים שונים בהתאם למלאי, והעובי כמובן משפיע גם על עמידות וגמישות המוצר. העוביים המקובלים הם: 0.3 מ"מ , 0.5 מ"מ, 0.8 מ"מ, 1 מ"מ וניתן לקבל גם תוויות בעוביים אחרים.

פריזמה מציעה ללקוחותיה מגוון סוגי תוויות אלומיניום, בהתאם לדרישה ובשיטות ייצור שונות:

תוויות אלומיניום אנודייז: פוטומטאל (anodised aluminium / photo metal) בשיטת הדפסה זו מוטמע הצבע על ידי תהליך כימי בשכבה העליונה של התווית שעברה טיפול מיוחד לצורך כך. שיטה זו מאפשרת לקבל תווית חלקה עם עמידות גבוהה ביותר לשריטה, שפשוף, וכימיקלים. בשיטה זו קיימת יכולת הדפסה בצבע כמו גם הדפסת מידע משתנה.

תוויות אלומיניום בצריבה בלייזר: ייצור תוויות אלומיניום בלייזר מאפשר לבצע צריבה או חריטה בחומר עצמו, והגעה לרמות דיוק גבוהות, חיתוך ייחודי, עמידות לשנים רבות ויכולת יצירת מידע משתנה.

תוויות אלומיניום ושלטים בהדפסת משי: בסביבות בהן לא נדרשים תקנים מיוחדים או תנאי קיצון, וכאשר נדרשות כמויות גדולות מאוד, ניתן לייצר תוויות ושלטי אלומיניום בהדפסת משי. ההדפסה מבוצעת על גבי האלומיניום, והיא עמידה באופן יחסי לשיטות דפוס אחרות גם בתנאי חוץ.

תוויות אלומיניום מובלטות: מבנוסף לכל האמור, ניתן לקבל פתרונות דקורטיביים ופתרונות מיתוג ובידול עם תוויות אלומיניום בעלות אותיות וסמלים מובלטים, בשילוב הדפסה בהתאמה אישית. פתרון זה מתאים לשילוב לוגו על מוצרי יוקרה ומכשירים.

בתהליך העבודה המשותף נבין לעומק את הצרכים והדרישות שלך כלקוח, ונעניק פתרון מלא ומותאם אישית, שיכול גם לשלב מספר שיטות ייצור שונות. נשמח לעמוד לשירותכם תמיד

 

השאירו פרטים ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר

פריזמה פתרונות מתקדמים | טלפון: 03-9529242

מוזמנים להשאיר פרטים ונשוב אליכם במהרה: