הדפסה על מארזים ומכשירים

פריזמה מספקת שירותי הדפסה על מארזים, מכשירים, קופסאות, מוצרי אלומיניום ועוד.  

ברשותנו למעלה מעשרים שנות ניסיון בתחום הדפוס והשילוט ואינספור לקוחות מרוצים. 

החברה מספקת מגוון פתרונות וטכנולוגיות דפוס בכדי לתת מענה שלם לדרישות לקוחותינו בהקפדה על אסטטיקה, רמות גימור גבוהות ועמידה בתקנים מחמירים.

צרו עמנו קשר וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם משלב התכנון, דרך בחירת המוצרים, שיטת הייצור המתאימה, ועד אספקת פתרון מלא לשביעות רצון הלקוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הדפסה על מארזים ומכשירים

מארזים ומכשירים ללא הדפס או מיתוג הם דבר שאיננו רגילים לראות, אבל ההדפס הזה בדרך כלל לא נולד עם המוצר. אצלנו בפריזמה תמצאו פתרונות הדפסה מתקדמים עבור סוגים רבים מאוד של מוצרים, באיכות ועמידות מהשורה הראשונה. השירות האדיב והעבודה הטובה לא משאירים לכם הרבה מקום להתלבט – תנו לפריזמה להדפיס.

הדפסה על מוצרים

בדרך כלל, הדפסה על מוצרים באה כדי למתג ולפרסם את המוצר, ולהפוך אותו לבולט יותר בשטח. אם רכשתם או ייצרתם מוצרים וברצונכם להוסיף להם הדפסה שתמתג אותו ותבליט אותו ביחס למתחרים,  תוכלו לעשות זאת בעזרת שירות ההדפסה שלנו. אתם תעבירו את המוצרים אלינו בצירוף הוראות לאופן ההדפסה בו אתם מעוניינים ותקבלו את המוצר מודפס וממותג בדיוק כמו שרציתם.

הדפסה על מארזים

לעתים חברות וארגונים מכינים מארזי שי לעובדים ומעוניינים למתג אותם בלוגו החברה. בדומה להדפסה על מוצרים, גם שירות הדפסה על מארזים מבוסס על העברה של המארז וקבלתו מודפס וממותג.

כאשר אתם בוחרים שירות הדפסה חשוב שתקפידו על חברה המבטיחה הדפסים איכותיים ועמידים, שלא דוהים או מתקלפים תוך זמן קצר. ההדפסה של פריזמה מבוססת על מכונות הדפסה מתקדמות שמבטיחות מיתוג איכותי, עמיד ובולט, תוך שימוש בצבעים אפוקסיים ואנודייז:

הדפסה עמידה בצבעים אפוקסיים

צבע אפקוסי הוא סוג של פולימר המתקשה בעת ערבוב עם חומר נוסף. הוא נחשב לצבע עמיד במיוחד והדפסה בצבע אפוקסי תבטיח שהמיתוג שעל המוצר שלכם ישאר ממותג ובולט לאורך זמן רב.

הדפסה עמידה באנודייז למוצרי אלומיניום

אנודייז, או אלגון, הוא תהליך שמטרתו להקנות למתכת עמידות גבוהה יותר לשחיקה והוא נעשה בעיקר בתעשיית האלומיניום. אנחנו בפריזמה מתמחים בצביעת מוצרי אלומיניום באנודייז ליצירת מתכת עמידה וחזקה במיוחד, המבטיחה עמידות בפני שריטות, דהייה בשמש ותנאי מזג אוויר שונים, למשך שנים רבות.

העמידות הגבוהה של האנודייז הוטפכת אותו לפופולארי בשירותי הבטחון, וחברת פריזמה גאה לתת את התמיכה האיכותית שלה למערך הבטחון הישראלי.

עבודות חריצה ומילוי

כדי למתג ולכתוב על גבי מוצרים ומארזים לא חייבים להשתמש בשירותי הדפסה- אפשר גם לחרוץ ולמלא. בפריזמה אנחנו מתמחים במיתוג איכותי באמצעות חריצה ומילוי על גבי מארזים ומוצרים.

20 שנות ניסיון ואינספור לקוחות מרוצים לא טועים-אם אתם זקוקים להדפסה על מארזים ומכשירים פנו אלינו עוד היום. אין ספק שהניסיון הרב והמקצועיות יוצאת הדופן יגרמו לכם לצאת מרוצים. 

 

השאירו פרטים ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר

פריזמה פתרונות מתקדמים | טלפון: 03-9529242

מוזמנים להשאיר פרטים ונשוב אליכם במהרה: