ייצור מדבקות

פריזמה פתרונות מייצרת ומספקת את כל סוגי המדבקות והתוויות תוך שימוש במגוון חומרים רחב וטכנולוגיות שונות.

ברשותנו למעלה מעשרים שנות ניסיון בתחום הדפסת המדבקות, ואינספור לקוחות מרוצים.
החברה מספקת מגוון טכנולוגיות וחומרים לייצור מדבקות מסוגים וצרכים שונים עבור התעשיות השונות.   מידע נוסף >>> 

אנו מספקים מדבקות בהתאם לדרישות הלקוח בהקפדה על אסתטיקה, רמות גימור גבוהות ועמידה בתקנים מחמירים.

צרו עמנו קשר וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם משלב התכנון, דרך בחירת החומרים, העיצוב והגרפיקה ועד אספקת פתרון מלא לשביעות רצון הלקוח. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדבקות ומוצרים

פריזמה מייצרת את כל סוגי המדבקות, תוך שימוש במגוון חומרים רחב. ברשותנו עשרים שנות ניסיון בתחום הדפסת המדבקות, ואינספור לקוחות שליווינו ושירתנו בתחום. לאור זאת שמנו לעצמנו דגש לעבוד רק עם החומרים הטובים ביותר.

מדבקות ויניל: למדבקות הויניל יתרונות רבים ההופכים אותן למדבקות הנפוצות ביותר בענף המדבקות. את מדבקות הויניל ניתן להדפיס בשיטת דפוס המשי, המאפשרת ייצור בכמויות גדולות של מדבקות, בצבעוניות מרשימה וברמת איכות ועמידות גבוהות ביותר בתנאי חוץ ובמים, כולל שטיפות מרובות. מדבקות הויניל משמשות כמדבקות לסימון מוצרים, לרכבים, בתחום הבטיחות ועוד. המוצר מבוקש מפני שבנוסף לרמת הנראות הגבוהה, לאיכותו ולעמידותו, מחירו נוח ואטרקטיבי בייצור המוני.

מדבקות פוליאסטר: למדבקות הפוליאסטר יתרון כפול המשלב בין צבעוניות ורמה אסתטית גבוהה לבין איכות ועמידות יוצאות דופן גם בתנאים קשים כמו טמפרטורות גבוהות, תנאי חוץ, וחשיפה לתנאי מזג אוויר משתנים כמו גשם ושמש. משום כך נהוג להשתמש במדבקות אלו במתקנים תעשייתיים המגיעים לטמפרטורות גבוהות, דוגמת מכונות ותנורים תעשייתיים, על גבי מחשבים, מוצרי חשמל פולטי חום ועוד.

מדבקות פויל אלומיניום: שיטת הדפסה זו יוצרת הטבעת אלומיניום צבעוני על פני החומר כך שמתקבלת תוצאה בעלת מראה יוקרתי ומרשים ביותר, המיועד לרוב למיתוג מוצרי איכות.

מדבקות  VOID: מדבקות אלו משמשות כמדבקות אחריות, הן מותירות לאחר הסרתן את סימון האותיות VOID, ולא ניתן לעשות בהן שימוש חוזר.

מדבקות בטחוניות: מדבקות אלו משמשות גם הן כמדבקות אחריות, לרוב על גבי מכשירי אלקטרוניקה, מחשבים וציוד סלולארי. המדבקות הבטחוניות הן בעלות מאפיין כפול: מצד אחד עליהן להיות איכותיות ביותר ובעלות עמידות לזמן רב, ומצד שני עליהן להתפורר בעת ההסרה, כך שלא ניתן יהיה להעבירן ממכשיר למכשיר. לא כל חברה יכולה ליצור מדבקות בטחוניות כראוי, ובפריזמה אנחנו מתמחים בכך.

מדבקות לסימון מוצרים: מגיעות בעיצוב אישי ובמגוון חומרים, בהתאם לסוג המוצר אותו הן מסמנות, לחומר ממנו הוא עשוי ולשימושיו. מדבקות אלו יכולות להשתלב על אריזות מזון, מוצרי פלסטיק, זכוכית או מתכת ועוד.

קריסטל דום: טכנולוגיה באמצעותה יוצקים על גבי המדבקה ציפוי בולט שקוף הנותן נפח ונוכחות. בשיטה זו ניתן ליצר הגבהה גם לאותיות וסמלים בחיתוך צורני עם או בלי הדפסה בתנאי פנים או חוץ.

מדבקות ברקוד: מדבקות הברקוד משמשות למטרות שונות, בהן סימון מוצרים, מלאי ומדפים, סימון מבחנות ושימושים במעבדות, בתחום הדיוור והשילוח ועוד.

מדבקות בגלילים: משמשות למגוון צרכים בתחומי המסחר, התעשייה וסימון המוצרים. ניתן להדפיס בצבעים ובגדלים שונים.

בפריזמה אנחנו יודעים כיצד ליצור את המדבקות והתוויות הטובות ביותר, בהתאם לצרכים של כל לקוח ובהתאם לדרישותיו.

 

השאירו פרטים ליצירת קשר וקבלת הצעת מחיר

פריזמה פתרונות מתקדמים | טלפון: 03-9529242

מוזמנים להשאיר פרטים ונשוב אליכם במהרה: